strony

Translate

środa, 23 lipca 2014

2. Buty z Bodyline


Jakiś czas temu zamówiłam buty firmy Bodyline. Był to mój pierwszy zakup z tejże strony, nie ukrywam, bałam się, że przyjdzie coś tandetnego, badziewnego.Dzisiaj, po powrocie z wakacji dobrałam się do moich cudeniek. Niestety, nie pokażę Wam zdjęć zapakowanej przesyłki, bo w euforii rozrywania taśmy nie pomyślałam o tym. Co do butków - zostałam bardzo pozytywnie zaskoczona. Są niezwykle stabilne. Nie w sposób złamać nogi, nawet wycięcie z tyłu nie zawadza! Ba, nawet go nie czuć! Powtórzę się, jestem bardzo zadowolona! Z pewnością skuszę się na kolejne zakupy.

Jaki model wybrałam?
Mój wybór padł na białe shoes194.

Punktacja: 

cena: 5/5
{Jest bardzo przystępna, jak na buty takiej jakości, to grosze! ( 173zł + przesyłka ok. 50zł}

wygoda: 4/5
{Niestety po 10h chodzenia w nich stopy bolały mnie niemiłosiernie! Aczkolwiek był to mój pierwszy obchód na takiej platformie, osoby zapoznane z tematem nie powinny odczuwać dyskomfortu. Należy jednak wspomnieć, że jak na buty o 7,6 cm podwyższeniu, są niezwykle stabline}

wygląd: 4/5
{Wiele osób chwaliło ich wygląd, to bardzo miłe. Myślałam, że będą mnie wytykać palcami, a było wręcz przeciwnie! Choć muszę przyznać, że tak wysokie wiązania (mam na myśli paseczki) nie były dobrym pomysłem, wiązania spadały co pięć minut}

zgodność ze zdjęciami: 5/5

Łączna ilość punktów: 18/20 pkt.
Podsumowując, buty warte są wydania pieniędzy. Polecam je każdej dziewczynie!
                                                                                                                 xoxo, Chiresu

5 komentarzy:

  1. Wyglądają bardzo uroczo. Szkoda jednak, że zdjęcia są czarno-białe, kolorowe chyba bardziej oddałyby ich urok. Każdego cieszą dobrze wydane pieniądze. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, myślałam, luuzik, miałam kiedyś creepersy, patrzę a to ponad 7cm! Rany, jak potrafisz w tym chodzić, to kłaniam się niziutko :D

      Usuń
    2. Następnym razem bardziej się postaram! ♥ Będą kolorowe.
      Może nie wyglądają, ale są naprawdę stabilne i wygodne! To tak jakbyś miała normalne buty na pełnej platformie. Jednakże nie polecam próbowania chodzenia w nich po piasku... Musiałam iść parę centymetrów i żałuję, ciężko było się utrzymać. T~T xoxo, Chiresu.

      Usuń
  2. Bardzo ładne buciki ! Zapraszam do mnie ! http://mika-blogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje do działania, tak więc za każde słówko napisane do mnie - serdecznie dziękuję! (◍•ᴗ•◍)❤